Avbokade seglingar

19 maj 2008 kl. 12:32 e m | Publicerat i Uncategorized | 2 kommentarer

Det blir ingen Östersjömara, eller Watski 2star Baltic som det nu heter, för varken jag eller båten är redo för en sånn övning.  Med transporter och allt så är man ju borta en vecka och det känns svårsålt hemma för tillfället med Gotland och allt annat. Besättningsmannen såg oerhört lättad ut efter beskedet.

Den här autopiloten på bilden håller helt enkelt inte måttet.

En annan segling jag avbokat är Baltic Sprint Cup 2008. En Tysk mysig segling runt Östersjön. Man är borta 2 veckor, vad fan tänkte jag på.

Förra året var seglingarna alldeles för få och i år har jag lyckats anmäla båten till för många.

2 kommentarer

  1. Synd. Hade varit kul att följa er. Men samtidigt förstår jag dig, då det är ett litet projekt…

  2. Visst har ju fru och massor med barn och så är jag skidnarkoman på vintern oxå.


Sorry, the comment form is closed at this time.

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

